Les escoles de música de la comarca faran un concert conjunt a Vallclara el 21 de març

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dissabte dia 21 de març a les sis de la tarda, es realitzarà a l’església de Sant Joan de Vallclara un concert organitzat pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà en el qual prendran part les escoles de música de la comarca.

Aquest serà l’anomenat Concert de Primavera, amb la participació de les escoles de música de Montblanc, l’Espluga de Francolí i Santa Coloma de Queralt.

El concert comptarà amb una novetat, proposta de les escoles de música participants, que serà que els alumnes interpretaran una cançó inèdita sobre la Conca de Barberà del compositor blancafortí Xavier Queralt. Durant l’acte també tindrà lloc un petit reconeixement al compositor.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres