Els Gegants de la comarca es troben a Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 15 de març Vimbodí i Poblet ha acollit la trobada comarcal de gegants de la Conca de Barberà.
Aquesta ha estat la desena Trobada Comarcal que s’organitza i, després que l’any passat aquesta es dugués a terme a l’Espluga de Francolí, enguany ha estat Vimbodí i Poblet la població escollida. A més, amb aquesta festa, l’Spluc donava el relleu com a pubilla dels gegants de la comarca a la Nerola, la geganta de Vimbodí.
Els encarregats d’organitzar la festa han estat doncs l’Associació de Grallers i Geganters “La Palanca” de Vimbodí i Poblet, qui han presentat en aquesta jornada la seva nova camisa oficial.
Tot plegat començava a les 12 del migdia amb les següents colles participants: Gegants prehistòrics de l’Espluga de Francolí, Els Veguers i gegantó dels Amics dels Gegants de Montblanc, els gegants del Barri de Montserrat de Montblanc, els gegants de Santa Coloma de Queralt, els gegants de Senan, els gegants de Rocafort de Queralt, els Gegants de Montblanc, els gegants de Solivella, la colla de l’aligot i el drac petit de Montblanc, els grallers Lus Xupellis de Solivella, els gegants i gegantona de Vimbodí i Poblet, els gegants de Cervera i els Gegants de l’Agrupació. També s’ha volgut comptar en aquesta trobada amb la presència dels Gegants de Catalunya, en Treball i na Cultura.
S’ha fet una cercavila pel poble i diferents balls de les colles participants a les que se’ls ha fet entrega d’un record de la trobada.
També s'ha donat a conèixer la població que organitzarà la trobada l'any vinent, que serà Rocafort de Queralt, fet que significa que la seva geganta serà la pubilla que agafarà el relleu de la geganta Nerola, de Vimbodí i Poblet, qui és la nova pubilla des d'aquest diumenge 15 de març.
Aquesta ha estat la desena Trobada Comarcal que s’organitza i, després que l’any passat aquesta es dugués a terme a l’Espluga de Francolí, enguany ha estat Vimbodí i Poblet la població escollida. A més, amb aquesta festa, l’Spluc donava el relleu com a pubilla dels gegants de la comarca a la Nerola, la geganta de Vimbodí.
Els encarregats d’organitzar la festa han estat doncs l’Associació de Grallers i Geganters “La Palanca” de Vimbodí i Poblet, qui han presentat en aquesta jornada la seva nova camisa oficial.
Tot plegat començava a les 12 del migdia amb les següents colles participants: Gegants prehistòrics de l’Espluga de Francolí, Els Veguers i gegantó dels Amics dels Gegants de Montblanc, els gegants del Barri de Montserrat de Montblanc, els gegants de Santa Coloma de Queralt, els gegants de Senan, els gegants de Rocafort de Queralt, els Gegants de Montblanc, els gegants de Solivella, la colla de l’aligot i el drac petit de Montblanc, els grallers Lus Xupellis de Solivella, els gegants i gegantona de Vimbodí i Poblet, els gegants de Cervera i els Gegants de l’Agrupació. També s’ha volgut comptar en aquesta trobada amb la presència dels Gegants de Catalunya, en Treball i na Cultura.
S’ha fet una cercavila pel poble i diferents balls de les colles participants a les que se’ls ha fet entrega d’un record de la trobada.
També s'ha donat a conèixer la població que organitzarà la trobada l'any vinent, que serà Rocafort de Queralt, fet que significa que la seva geganta serà la pubilla que agafarà el relleu de la geganta Nerola, de Vimbodí i Poblet, qui és la nova pubilla des d'aquest diumenge 15 de març.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres


