Taller per als alumnes de la Conca per aprendre a reciclar

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consell Comarcal de la Conca de Barberà realitzarà un taller sobre els residus sota el nom “Aprenem reciclant”, un taller que està adreçat als alumnes de tercer i quart d’educació primària dels centres d’ensenyament de la comarca.
En el taller els alumnes poden gaudir d’una activitat divertida mentre aprenen el respecte a la natura i al medi ambient. Se’ls ensenya a utilitzar els contenidors de recollida selectiva d’una manera ben diferent i adequada a les seves edats, a més de fer compres responsables i sostenibles, amb productes de proximitat. Cada taller té una durada aproximada d’una hora i mitja, i va a càrrec d’un monitor especialitzat en educació ambiental, que es trasllada personalment als diferents centres d’ensenyament.
En el taller els alumnes poden gaudir d’una activitat divertida mentre aprenen el respecte a la natura i al medi ambient. Se’ls ensenya a utilitzar els contenidors de recollida selectiva d’una manera ben diferent i adequada a les seves edats, a més de fer compres responsables i sostenibles, amb productes de proximitat. Cada taller té una durada aproximada d’una hora i mitja, i va a càrrec d’un monitor especialitzat en educació ambiental, que es trasllada personalment als diferents centres d’ensenyament.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
