L' incendi a Sarral ja està controlat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Bombers de la Generalitat continuaven treballant aquest matí de diumenge, en les tasques d’extinció de l’incendi forestal que es declarà ahir tarda al municipi de Sarral, a la Conca de Barberà. A hores d’ara, vuit dotacions terrestres (cinc camions d’aigua i tres vehicles de comandament) remullen tota la superfície afectada i ressegueixen el perímetre de l’incendi per evitar revifalles. Així mateix, un mitjà aeri sobrevola la zona per donar recolzament al dispositiu.
 
El foc està controlat des de les 23.16 hores d’ahir i, al llarg de la nit, els Bombers de la Generalitat han estat treballant sobre el terreny.
 
Segons les informacions facilitades pel cos d’Agents Rurals, que encara no disposen de la informació detallada, l’incendi hauria cremat aproximadament quatre hectàrees de vegetació, majoritàriament pi blanc i matoll.
Els Bombers van rebre l'avís d'aquest incendi forestal a les 15:46h d'ahir dissabte. És un foc que es va iniciar al costat del camí de les les Comes i ha progressat, en sentit nord, per la vessant de la muntanya, llençant algun focus secundari a uns 30 metres del perímetre.
 
Recordem que a partir d’avui, dia 15 de març, i fins al 15 d’octubre no es pot encendre foc en terreny forestal, segons la normativa del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres