Clou el Festival de Cinema Creative Commons amb la projecció de “Ciutat Morta” a l’Espluga

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Cultural Jordi Francolí ha realitzat la darrera sessió del Festival de Cinema Creative Commons de la Conca amb la projecció a l’Espluga de “Ciutat Morta” aquest diumenge 15 de març.
La projecció es feia a El Casalet de l’Espluga de Francolí, a les set del vespre, amb el documental sobre el cas 4-F que fa unes setmanes es va emetre per TV3.
Aquest festival de cinema ha tingut una durada de tres mesos i ha realitzat projeccions per diferents municipis de la Conca de Barberà. Ha estat organitzat des de la Cultural Jordi Francolí conjuntament amb altres entitats de la comarca.
La projecció es feia a El Casalet de l’Espluga de Francolí, a les set del vespre, amb el documental sobre el cas 4-F que fa unes setmanes es va emetre per TV3.
Aquest festival de cinema ha tingut una durada de tres mesos i ha realitzat projeccions per diferents municipis de la Conca de Barberà. Ha estat organitzat des de la Cultural Jordi Francolí conjuntament amb altres entitats de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
