El Consell Comarcal s’incorpora al Centre Reempresa de Catalunya

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
En una roda de premsa avui dilluns 16 de març a la seu de Concactiva, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà ha fet pública la seva incorporació al Centre Rempresa de Catalunya per garantir la continuïtat de les empreses del seu territori, a partir d’aquest mes.
En aquest acte celebrat a les 5 de la tarda, hi han intervingut Josep Amill, president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, que ha donat la benvinguda als presents; Antoni Abad, president de la Cecot i del Centre de Reempresa de Catalunya, que de forma ben didàctica ha parlat sobre la finalitat del programa Reempresa i els resultats obtinguts en aquests anys de funcionament; Albert Colomer, director del Centre de Reempresa de Catalunya, que ha presentat els serveis del Centre de Reempresa de Catalunya i ha fet una descripció de la col·laboració establerta amb el Consell Comarcal de la Conca de Barberà; Josep M. Poca, conseller comarcal de Promoció Econòmica, que va assenyalar la satisfacció que el Consell Comarcal pugui prestar, a través dels seus tècnics aquest servei, i David Rovira, en representació de la Diputació de Tarragona, que ha presentat l’acord de col·laboració ja signat entre l’ens supracomarcal i el Centre de Reempresa de Catalunya, alhora que ha comentat l’objectiu de la Diputació de Tarragona a donar suport a la difusió de Reempresa als municipis de la demarcació.
La Diputació de Tarragona i la patronal Cecot van signar el mes de novembre, un acord de col·laboració per difondre i estendre la Reempresa a la demarcació de Tarragona com un model d’emprenedoria i de creixement empresarial consolidat i que incideix en la continuïtat de les empreses. En definitiva, es treballa per aconseguir crear a Catalunya un mercat únic per la compra-venda d’empreses i negocis petits.
La Diputació de Tarragona desenvolupa el treball en xarxa amb ajuntaments i consells comarcals, i la incorporació del Consell Comarcal de la Conca de Barberà s’emmarca en l’eix de treballar junts per consolidar el teixit empresarial existent i reforçar la seva competitivitat. A partir d’aquest mes, el Montblanc disposarà d’un Punt d’Atenció del Centre de Reempresa de Catalunya dins de l’Àrea de Promoció Econòmica del Consell Comarcal, on s’oferirà assessorament tant als empresaris que volen vendre la seva empresa com als reemprenedors i reemprenedores disposats a donar-los continuïtat. L’objectiu de la Reempresa, que fa extensible amb aquesta col·laboració, és impulsar i estructurar la transmissió d’empreses per tal de generar creixement econòmic, evitant així el tancament de negocis econòmicament viables i la destrucció d’ocupació al municipi.
En aquest acte celebrat a les 5 de la tarda, hi han intervingut Josep Amill, president del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, que ha donat la benvinguda als presents; Antoni Abad, president de la Cecot i del Centre de Reempresa de Catalunya, que de forma ben didàctica ha parlat sobre la finalitat del programa Reempresa i els resultats obtinguts en aquests anys de funcionament; Albert Colomer, director del Centre de Reempresa de Catalunya, que ha presentat els serveis del Centre de Reempresa de Catalunya i ha fet una descripció de la col·laboració establerta amb el Consell Comarcal de la Conca de Barberà; Josep M. Poca, conseller comarcal de Promoció Econòmica, que va assenyalar la satisfacció que el Consell Comarcal pugui prestar, a través dels seus tècnics aquest servei, i David Rovira, en representació de la Diputació de Tarragona, que ha presentat l’acord de col·laboració ja signat entre l’ens supracomarcal i el Centre de Reempresa de Catalunya, alhora que ha comentat l’objectiu de la Diputació de Tarragona a donar suport a la difusió de Reempresa als municipis de la demarcació.
La Diputació de Tarragona i la patronal Cecot van signar el mes de novembre, un acord de col·laboració per difondre i estendre la Reempresa a la demarcació de Tarragona com un model d’emprenedoria i de creixement empresarial consolidat i que incideix en la continuïtat de les empreses. En definitiva, es treballa per aconseguir crear a Catalunya un mercat únic per la compra-venda d’empreses i negocis petits.
La Diputació de Tarragona desenvolupa el treball en xarxa amb ajuntaments i consells comarcals, i la incorporació del Consell Comarcal de la Conca de Barberà s’emmarca en l’eix de treballar junts per consolidar el teixit empresarial existent i reforçar la seva competitivitat. A partir d’aquest mes, el Montblanc disposarà d’un Punt d’Atenció del Centre de Reempresa de Catalunya dins de l’Àrea de Promoció Econòmica del Consell Comarcal, on s’oferirà assessorament tant als empresaris que volen vendre la seva empresa com als reemprenedors i reemprenedores disposats a donar-los continuïtat. L’objectiu de la Reempresa, que fa extensible amb aquesta col·laboració, és impulsar i estructurar la transmissió d’empreses per tal de generar creixement econòmic, evitant així el tancament de negocis econòmicament viables i la destrucció d’ocupació al municipi.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
