La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc aquest divendres donarà la benvinguda a la Primavera

Montblanc

Cartell de la campanya
Cartell de la campanya
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els comerços associats regalaran 700 flors als clients

 La Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc (UBCM) impulsa una nova campanya que porta per nom “Benvinguda Primavera!”. Així, amb motiu de l’arribada d’aquesta nova estació l’associació de comerciants vol celebrar-ho amb els seus clients, obsequiant-los amb una flor, el símbol de la primavera.

Així, aquest divendres 20 de març, els compradors dels establiments de l’UBCM rebran un jacint, flor d’aquesta temporada, en un petit test. En total es repartiran 700 flors a través de 40 comerços associats.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres