Montblanc signa un protocol d’absentisme escolar

Montblanc

Moment de la signatura de l'alcalde, Josep Andreu
Moment de la signatura de l'alcalde, Josep Andreu
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dilluns 16 de març s’ha signat a l’Ajuntament de Montblanc el protocol d’absentisme escolar amb l’objectiu de vetllar per la plena escolaritat d’infants i adolescents i, en definitiva, disminuir l’absentisme escolar a Montblanc.

El protocol ha estat signat per Josep Andreu, alcalde de Montblanc; Manel Requena, conseller comarcal de Joventut; Agnès Ribó, consellera comarcal d’Ensenyament; Magí Trullols, conseller comarcal de Benestar Social; Santiago Cabrerizo, director de l’IES Martí l’Humà; Rosa Maria Vallès, directora del col·legi Les Muralles; Pere Garcia, director del col·legi Mare de Déu de la Serra; Ferran Poca, director de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) de la Conca de Barberà; i Jordi Fortuny, inspector d’Ensenyament a la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres