Montblanc signa un protocol d’absentisme escolar

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dilluns 16 de març s’ha signat a l’Ajuntament de Montblanc el protocol d’absentisme escolar amb l’objectiu de vetllar per la plena escolaritat d’infants i adolescents i, en definitiva, disminuir l’absentisme escolar a Montblanc.
El protocol ha estat signat per Josep Andreu, alcalde de Montblanc; Manel Requena, conseller comarcal de Joventut; Agnès Ribó, consellera comarcal d’Ensenyament; Magí Trullols, conseller comarcal de Benestar Social; Santiago Cabrerizo, director de l’IES Martí l’Humà; Rosa Maria Vallès, directora del col·legi Les Muralles; Pere Garcia, director del col·legi Mare de Déu de la Serra; Ferran Poca, director de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) de la Conca de Barberà; i Jordi Fortuny, inspector d’Ensenyament a la comarca.
El protocol ha estat signat per Josep Andreu, alcalde de Montblanc; Manel Requena, conseller comarcal de Joventut; Agnès Ribó, consellera comarcal d’Ensenyament; Magí Trullols, conseller comarcal de Benestar Social; Santiago Cabrerizo, director de l’IES Martí l’Humà; Rosa Maria Vallès, directora del col·legi Les Muralles; Pere Garcia, director del col·legi Mare de Déu de la Serra; Ferran Poca, director de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) de la Conca de Barberà; i Jordi Fortuny, inspector d’Ensenyament a la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
