El proper dia 21, torna Un mal día lo tiene cualquiera, de la companyia El Trio

Montblanc

Cartell de l'espectacle
Cartell de l'espectacle
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després de l’èxit aclaparador que va tenir la primera representació de Un mal día lo tiene cualquiera, a càrrec de la recentment creada companyia montblanquina El Trio, el proper dia 21 de març, també al Centre Parroquial de Montblanc a les 19.30 h es podrà tornar a gaudir d’aquesta obra de teatre, amb Jordi Cartañá i Òscar Cantillo com a actors, que el 28 de febrer van fer aixecar dempeus el públic present, una vegada finalitzada l’obra.

L’obra, que es va poder veure el dia 28 de febrer i de la qual es podrà tornar a gaudir el 21 de març, no era la primera dels seus creadors, però sí la primera que no parlava de Montblanc i també la primera amb el nom de companyia El Trio.

Igual que en la primera representació, el preu de les entrades, que estan a la venda a la Llibreria Requesens, és de 7 euros anticipada i 9 euros a taquilla.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres