Vimbodí i Poblet i la Fundació de la Caixa signen un conveni per afavorir les activitats culturals i socials

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Fundació Bancària Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, a través de la seva Obra Social, i l’ajuntament de Vimbodí i Poblet han signat un conveni per afavorir el desenvolupament de les diverses activitats de caràcter cultural i social que l’ajuntament du a terme.
L’Obra Social de “la Caixa” s’ha compromès a fer una aportació a favor de l’ajuntament de 2.000 € perquè aquest els destini a realitzar les activitats objecte de la col·laboració.
En aquest sentit, l’alcalde de la vila, Joan Güell, ha mostrat el seu agraïment per la “predisposició de la fundació de la l’entitat bancària, i per la sensibilitat demostrada vers les a activitats i necessitats del municipi” i ha anunciat que es posaria en contacte amb les diferents associacions perquè plantegessin projectes d’interès social i que es puguin nodrir de la dotació econòmica feta efectiva per l’Obra Social de “la Caixa”.
L’Obra Social de “la Caixa” s’ha compromès a fer una aportació a favor de l’ajuntament de 2.000 € perquè aquest els destini a realitzar les activitats objecte de la col·laboració.
En aquest sentit, l’alcalde de la vila, Joan Güell, ha mostrat el seu agraïment per la “predisposició de la fundació de la l’entitat bancària, i per la sensibilitat demostrada vers les a activitats i necessitats del municipi” i ha anunciat que es posaria en contacte amb les diferents associacions perquè plantegessin projectes d’interès social i que es puguin nodrir de la dotació econòmica feta efectiva per l’Obra Social de “la Caixa”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
