El president de la Diputació visita diversos pobles de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, va visitar recentment diversos municipis de la Conca de Barberà per tal de refermar el suport de la institució que presideix envers els pobles de la comarca.

La visita es feia el passat divendres 20 de març, concretament, als municipis de les Piles, Pontils, Llorac i Savallà del Comtat.

Durant la visita, Poblet va copsar de prop les inquietuds dels alcaldes i d’altres representants locals i d’entitats de les localitats visitades, i va escoltar les seves propostes i necessitats, tal com ha fet en altres ocasions amb el conjunt dels municipis de la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres