Beneïda la remodelació de l’ermita de Sant Josep de Montblanc

Montblanc

Després de la missa i benedicció de l'ermita hi va haver animació amb Jordi Jubany
Després de la missa i benedicció de l'ermita hi va haver animació amb Jordi Jubany
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 21 de març, amb motiu que feia dos dies de la diada de Sant Josep, es va celebrar la missa i benedicció de l’ermita de Sant Josep de Montblanc, que recentment ha estat remodelada i que compta amb una nova figura de Sant Josep presidint-la.

Malgrat la pluja del dissabte l’acte va poder-se realitzar. La benedicció va anar a càrrec del plebà de Montblanc, Albert Palacín.

També es va llegir un text de Josep M. Poblet del llibre Aquell Montblanc (1975), ja que l’obra acaba amb una visió de la realitat de la Vila Ducal de fa quaranta anys vista des de l’ermita de Sant Josep.

Es va acabar l’acte amb xocolata i coca per als presents i l’animació de Jordi Jubany.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres