Jordi Isern fa la tercera exposició al Japó en els darrers setze mesos

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El pintor alcoverenc Jordi Isern torna a anar al Japó per promocionar la seva obra, que tan bona acceptació està tenint al país nipó.

En concret, és el tercer viatge en setze mesos: el primer fou el novembre del 2013, el segon el novembre del 2014 i aquest és el tercer. Seran uns dies intensos, sense parar, seguint la mateixa tònica que en els altres dos viatges.

En aquest cas, l’exposició serà a la localitat de Yachiyo, a la prefectura de Chiba (zona metropolitana de Tòquio). L’exposició estarà formada per unes trenta-cinc obres de diferents indrets, entre les quals destaquen tres obres d’Alcover (Camí dels Quins, el Niu de l’Àliga, un camp d’avellaners de la Serra), obres de la Conca de Barberà com vistes de Montblanc o del monestir de Poblet; o obres del Priorat com el cas de Porrera. També es preveu fer una conferència sobre la seva vida i obra.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres