En marxa, l’última fase de rehabilitació i ampliació de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja s’han posat en marxa les obres corresponents a la darrera fase de rehabilitació i ampliació de l’edifici de la Casa de la Vila de Vimbodí i Poblet.
Es preveu que aquestes estiguin finalitzades aquest estiu, moment en què les oficines municipals tornaran al seu lloc habitual i es podrà recuperar el Centre Cívic.
Amb aquesta obra es finalitzarà el cicle d’actuacions que s’han anat realitzant a la Casa de la Vila en els darrers anys mitjançant diferents fases.
L’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, ha destacat els avantatges que el nou edifici comportarà a la ciutadania i agraeix la col·laboració de ciutadans i entitats en la cessió de tots aquests espais durant el temps que han durat les obres.
Es preveu que aquestes estiguin finalitzades aquest estiu, moment en què les oficines municipals tornaran al seu lloc habitual i es podrà recuperar el Centre Cívic.
Amb aquesta obra es finalitzarà el cicle d’actuacions que s’han anat realitzant a la Casa de la Vila en els darrers anys mitjançant diferents fases.
L’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, ha destacat els avantatges que el nou edifici comportarà a la ciutadania i agraeix la col·laboració de ciutadans i entitats en la cessió de tots aquests espais durant el temps que han durat les obres.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
