En marxa, l’última fase de rehabilitació i ampliació de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet

Resta de pobles

Imatge de les obres a l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet
Imatge de les obres a l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja s’han posat en marxa les obres corresponents a la darrera fase de rehabilitació i ampliació de l’edifici de la Casa de la Vila de Vimbodí i Poblet.

Es preveu que aquestes estiguin finalitzades aquest estiu, moment en què les oficines municipals tornaran al seu lloc habitual i es podrà recuperar el Centre Cívic.

Amb aquesta obra es finalitzarà el cicle d’actuacions que s’han anat realitzant a la Casa de la Vila en els darrers anys mitjançant diferents fases.

L’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, ha destacat els avantatges que el nou edifici comportarà a la ciutadania i agraeix la col·laboració de ciutadans i entitats en la cessió de tots aquests espais durant el temps que han durat les obres.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres