L’Espluga de Francolí prepara el Primer Festival Internacional de Novel·la Criminal en català

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dilluns dia 30 de març es presentarà a l’Espluga la primera edició del Festival Internacional de Novel·la Criminal en català amb el nom “El vi fa sang”.
Aquest certamen constitueix un festival literari atípic. En primer lloc, pel seu mateix nom. A diferència de la resta de festivals d’aquest gènere, s’ha substituït la denominació Novel·la Negra per Novel·la Criminal. Per altra banda, el festival combinarà llibres amb vi, amb la qual cosa es promocionarà la novel·la criminal i, també, els vins de la DO Conca de Barberà.
Fins ara, entre els festivals i trobades d’aquesta mena en el nostre àmbit lingüístic, només n’hi havia dos de dedicats a la novel·la criminal catalana. Es tracta d’Andorra Negra i Tiana Negra, que han celebrat la primera i tercera edició, respectivament.
El festival “El vi fa sang” tindrà lloc a l’Espluga de Francolí els dies 1, 2 i 3 de maig.
Aquest certamen constitueix un festival literari atípic. En primer lloc, pel seu mateix nom. A diferència de la resta de festivals d’aquest gènere, s’ha substituït la denominació Novel·la Negra per Novel·la Criminal. Per altra banda, el festival combinarà llibres amb vi, amb la qual cosa es promocionarà la novel·la criminal i, també, els vins de la DO Conca de Barberà.
Fins ara, entre els festivals i trobades d’aquesta mena en el nostre àmbit lingüístic, només n’hi havia dos de dedicats a la novel·la criminal catalana. Es tracta d’Andorra Negra i Tiana Negra, que han celebrat la primera i tercera edició, respectivament.
El festival “El vi fa sang” tindrà lloc a l’Espluga de Francolí els dies 1, 2 i 3 de maig.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
