Finalitza l’epidèmia de grip a Catalunya

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La grip ha remès i ja no hi ha epidèmia a Catalunya. Durant la setmana del 16 al 22 de març de 2015, els casos han continuat baixant fins arribar a una incidència de 99 casos registrats per cada 100.000 habitants, un 25% inferior a la de la setmana anterior. Un descens que s’ha donat en tots els grups d’edat.
És important que la població utilitzi el dispositiu assistencial més adequat per al seu problema de salut. La major part dels processos virals respiratoris remeten espontàniament, amb pocs dies de durada i amb símptomes d’intensitat lleu o moderada i, habitualment, no requereixen atenció sanitària. En cas de dubte, cal que els ciutadans truquin al 061 CatSalut Respon, on un equip de metges, infermers i tècnics dóna resposta als dubtes de salut i ofereix consells sanitaris.
És important que la població utilitzi el dispositiu assistencial més adequat per al seu problema de salut. La major part dels processos virals respiratoris remeten espontàniament, amb pocs dies de durada i amb símptomes d’intensitat lleu o moderada i, habitualment, no requereixen atenció sanitària. En cas de dubte, cal que els ciutadans truquin al 061 CatSalut Respon, on un equip de metges, infermers i tècnics dóna resposta als dubtes de salut i ofereix consells sanitaris.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
