Tres curses per als amants del running a la Conca de Barberà aquesta primavera

Esports

Presentació a l'Ajuntament
Presentació a l'Ajuntament
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els clubs d’atletisme de la comarca han organitzat diferents curses durant aquests mesos de primavera a la Conca de Barberà.

Aquestes curses, que busquen sobretot promocionar l’esport, es realitzaran a Blancafort, Santa Coloma de Queralt i Montblanc. Així es farà la Mitja i els 5 quilòmetres de Blancafort el dia 12 d’abril, la cursa de Muntanya de Santa Coloma de Queralt el 26 d’abril i les curses a l’ermita de Sant Josep el dia 1 de maig.

Aquesta setmana, a l’Ajuntament de Montblanc, s’ha fet la presentació de les tres curses i s’ha parlat de la possibilitat de crear una lliga de curses de la comarca, juntament amb les altres curses que tenen lloc a la Conca de Barberà al llarg de l’any. D’aquesta manera, es vol promocionar i augmentar la participació en les curses.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres