Més de mil persones han assistit als vuit espectacles del segon cicle d’espectacles infantils Casalet Kids

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Diumenge 22 de març, va cloure el segon cicle d’espectacles infantils Casalet Kids de l’Espluga de Francolí.
La valoració dels organitzadors del cicle és molt positiva, ja que més de 1.000 persones han assistit als 8 espectacles que s’han programat en aquesta segona temporada. L’ocupació mitjana de la sala ha estat del 84%.
També cal apuntar que aquesta temporada ha tingut gran acceptació el carnet de fidelització, anomenat carnet-cuc, del qual s’han repartit uns 270. Aquest carnet permetia al seu propietari anar acumulant punts cada vegada que assistia a un espectacle. Si arribava a sumar 5 assistències aquesta cinquena era gratuïta. D’aquesta entrada gratuïta, n’han gaudit 64 persones. Si arribava a venir als 8 espectacles, és a dir al 100% de la programació, hi havia un regal sorpresa. Aquest passat diumenge, les 12 persones més fidels al CasaletKids i que, per tant, van portar el carnet-cuc complet, se’ls va fer entrega d’una entrada gratuïta per assistir a l’Espectacle musical de Disney Gisela y el mundo mágico d’aquest diumenge dia 29 de març.
La tercera temporada tornarà a començar a la tardor i espera tornar a omplir l’escenari, d’humor, màgia i alegria amb espectacles de petit format, però de qualitat i que faci que el teatre del Casalet s’ompli de nens i nenes de totes les edats.
La valoració dels organitzadors del cicle és molt positiva, ja que més de 1.000 persones han assistit als 8 espectacles que s’han programat en aquesta segona temporada. L’ocupació mitjana de la sala ha estat del 84%.
També cal apuntar que aquesta temporada ha tingut gran acceptació el carnet de fidelització, anomenat carnet-cuc, del qual s’han repartit uns 270. Aquest carnet permetia al seu propietari anar acumulant punts cada vegada que assistia a un espectacle. Si arribava a sumar 5 assistències aquesta cinquena era gratuïta. D’aquesta entrada gratuïta, n’han gaudit 64 persones. Si arribava a venir als 8 espectacles, és a dir al 100% de la programació, hi havia un regal sorpresa. Aquest passat diumenge, les 12 persones més fidels al CasaletKids i que, per tant, van portar el carnet-cuc complet, se’ls va fer entrega d’una entrada gratuïta per assistir a l’Espectacle musical de Disney Gisela y el mundo mágico d’aquest diumenge dia 29 de març.
La tercera temporada tornarà a començar a la tardor i espera tornar a omplir l’escenari, d’humor, màgia i alegria amb espectacles de petit format, però de qualitat i que faci que el teatre del Casalet s’ompli de nens i nenes de totes les edats.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
