El Club Ciclista Montblanquí inicia la temporada 2015

Esports

Participants de la primera sortida
Participants de la primera sortida
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La secció Ciclista montblanquina va iniciar la nova temporada 2015 el passat diumenge 22 de març amb un recorregut per la Conca de Barberà. Després, els participants van gaudir d’un gran esmorzar amb una gran participació de socis i sòcies.

Cal comentar que enguany se celebra la 25a pujada a Andorra, on s’espera una participació socis i antics membres del club. La sortida és prevista pel 13 de juny.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres