Les Parròquies de la comarca celebren el Diumenge de Rams

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 29 de març, Diumenge de Rams, s’ha celebrat a diferents poblacions de la comarca la benedicció de Rams.

Molts nens i nenes han lluït les seves palmes i palmons, decorats amb llaços o amb llaminadures, acompanyats dels pares i familiars, alguns dels quals també hi han portat a beneir branques de llorer i olivera.

Les benediccions s’han anat fent al llarg del matí, per exemple, a Solivella la benedicció tenia lloc a les 12 del migdia o a les poblacions de Montblanc, l’Espluga de Francolí i Barberà de la Conca la benedicció es feia a les 12.30 h.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres