Sarral inaugura la remodelació del seu Ajuntament

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El municipi de Sarral, després de mesos d’obres, ha inaugurat aquest dissabte 28 de març la remodelació de l’edifici de l’Ajuntament.

L’acte tenia lloc mitja hora mes tard del previst, que era a les sis de la tarda amb la presència del conseller de la Presidència de la Generalitat i portaveu del govern, Francesc Homs.

La inversió feta en les obres de rehabilitació, condicionament i ampliació de la Casa de la Vila ha estat de 612.000 euros. Les importants millores que s’han practicat en aquest edifici de principi dels anys vuitanta (doble espai físic, ascensor, sala de plens polivalent, recepció separada de les oficines, etc.) converteixen aquest projecte en un dels més convenients dels darrers anys.

La tarda també ha servit com a jornada de portes obertes perquè els sarralencs i sarralenques poguessin veure el nou edifici i també observar la destacada decoració amb alabastre negre de Sarral que s’ha instal·lat al vestíbul i a la sala de plens del consistori.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres