Accident mortal a la N-240 a l’altura de l’Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquest cap de setmana s’ha registrat un accident mortal de trànsit amb una mort al conjunt de carreteres i autopistes catalanes.
L’accident va tenir lloc aquest dissabte 29 de març, a la tarda, a la N-240, al punt quilomètric 42, a l’altura de l’Espluga de Francolí (Conca de Barberà) en sentit Tarragona.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme va sortir de la via i, posteriorment, va bolcar. Com a conseqüència de l’accident, va morir la passatgera posterior del vehicle. A més, segons el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), el conductor i el passatger davanter del cotxe van resultat ferits de gravetat i van ser traslladats a l’Hospital de Bellvitge i a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona amb helicòpter medicalitzat i ambulància, respectivament. El sinistre va obligar a fer restriccions de trànsit i a circular a través de pas alternatiu.
L’accident va tenir lloc aquest dissabte 29 de març, a la tarda, a la N-240, al punt quilomètric 42, a l’altura de l’Espluga de Francolí (Conca de Barberà) en sentit Tarragona.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme va sortir de la via i, posteriorment, va bolcar. Com a conseqüència de l’accident, va morir la passatgera posterior del vehicle. A més, segons el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), el conductor i el passatger davanter del cotxe van resultat ferits de gravetat i van ser traslladats a l’Hospital de Bellvitge i a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona amb helicòpter medicalitzat i ambulància, respectivament. El sinistre va obligar a fer restriccions de trànsit i a circular a través de pas alternatiu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
