Ple en la presentació del llibre ‘Història de Vimbodí i Poblet’

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet va presentar aquest cap de setmana la seva història en un llibre. Va ser en un acte que va omplir de gom a gom el teatre del Foment Municipal i que va comptar amb els vint autors que han participat en l’obra, a més dels col·laboradors, el director del volum, els representants de l’editorial, l’alcalde del poble i el vicepresident de la Diputació de Tarragona.

El llibre, que es va començar a gestar el 2012, recorre la història del municipi des dels orígens fins als nostres dies i, en la seva presentació, ja se’n van vendre gairebé un centenar d’exemplars.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres