Es presenta “Som Espluga”, la unió de totes les forces polítiques d’esquerra

L'Espluga de Francolí

Presentació de "Som Espluga", aquest dimarts 31 de març
Presentació de "Som Espluga", aquest dimarts 31 de març
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Sala Polivalent de l’Antic Hospital de l’Espluga de Francolí ha acollit un important acte per a la vida política del país, amb la presentació de “Som Espluga”, o el que és el mateix, la unió de totes les forces polítiques d’esquerra de la localitat sota un únic nom, més enllà de les sigles, fet que es referma en l’afegit d’Acord Municipal.

En l’acte, que ha comptat amb representants de les quatre forces d’esquerres de la localitat, tots han deixat ben clar que tenen com a únic objectiu ser força de govern per tal d’evitar que, durant quatre anys més, el consistori espluguí continuï amb la mateixa dinàmica i perquè, alhora, els ciutadans puguin exercir la democràcia real envers l’administració local.

Tots han defensat els valors de la participació ciutadana; el foment del comerç i l’activitat econòmica; el contacte amb les entitats; la inclusió de les persones nouvingudes, etc.
També han destacat que els mou la il·lusió. La setmana vinent faran pública una llista que encara no està del tot tancada. També aspiren a canviar la dinàmica del Consell Comarcal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres