Sarral proclama sis pubilles en la Festa de les Pubilles 2015

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tal i com és tradicional, la localitat de Sarral ha celebrat avui diumenge la Festa de les seves Pubilles, les noies que aquest any han complert la majoria d’edat a la localitat.

Els actes han començat a les 11 del matí amb la cercavila amb la txaranga de Vila-seca Band Tocats i a dos quarts d’una s’ha dut a terme l’acte oficial de la proclamació de les pubilles 2015 i comiat a les pubilles 2014.

Les Pubilles 2015 que han estat proclamades han estat Mar González Vilà, Laia Lloses Miró, Laura Quiles Vilanova, Ariadna Recasens Quiles, Mariona Sabidó Bartra, Noureen Sultangani Duch i Berta Tous Bosch; mentre que les s’han acomiadat han estat: Bianca Burda, Anna Miró, Carla Pérez, Mònica Rosinés i Núria Tardiu. L’acte ha comptat amb totes les autoritats locals així com molts veïns i veïnes de la localitat.

Posteriorment, no han faltat sardanes a la plaça de l’església amb la cobla Tàrrega i ja de cara a aquesta tarda, està previst, a les sis de la tarda un bon concert amb l’orquestra Maravella, així com també, sessions de ball de tarda i nit amb la mateixa orquestra; i, finalment, a quarts de tres de la matinada, disco mòbil.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres