La Coral Flor de Lis de Montblanc canta les tradicionals caramelles

Montblanc

L'alcalde de Montblanc escoltant les caramelles de la Coral Flor de Lis
L'alcalde de Montblanc escoltant les caramelles de la Coral Flor de Lis | Anna Torija
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 5 d’abril, la Coral Flor de Lis de Montblanc ha realitzat la tradicional cantada de caramelles del diumenge de Pasqua.

La coral montblanquina ha recorregut diversos carrers del municipi cantant diferents cançons típiques d’aquesta festa i acompanyades del ja tradicional cotxe engalanat per les caramelles.

Un dels indrets on més gent els ha pogut escoltar ha estat a la Plaça Major, lloc on també han ofert algunes de les seves cançons, algunes davant la porta de l’Ajuntament de Montblanc on els ha rebut l’alcalde Josep Andreu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres