L’Orquestra ‘Treu-li la Pols al teu Instrument’ realitza una minigira aquest cap de setmana

Logotip de l'orquestra
Logotip de l'orquestra
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Orquestra Simfònica ‘Treu-li la Pols al teu Instrument’ de la Conca de Barberà inicia aquest cap de setmana la temporada de concerts de primavera-estiu amb una minigira per les comarques veïnes de l’Alt Camp i les Garrigues, amb dos concerts programats.

Dissabte a les set de la tarda actuarà al Casal Ribetà de la Riba. I diumenge a dos quarts de set de la tarda, al Centre Cultural d’Arbeca, dins els actes de la Primavera Cultural.

L’Orquestra oferirà un repertori variat ja característic dels seus concerts, basat en bandes sonores de pel·lícules i de televisió.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres