L’SCT recorda la importància de revisar-se la vista per conduir amb seguretat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Servei Català de Trànsit posen en marxa una campanya a través dels panells de missatgeria variable de la xarxa viària catalana, per conscienciar els conductors de la importància de revisar-se la vista per conduir amb seguretat.
 
Els missatges ‘Bona visió, menys víctimes’ alternat amb ’Revisa’t la vista’ es difonen doncs per recordar als usuaris la necessitat de posar-se al volant o al manillar amb plenes facultats visuals, atès que les deficiències a la vista augmenten potencialment el risc de patir un accident de trànsit i estan relacionades amb distraccions o errades durant la conducció.
 
Convé destacar que el 90% de la informació que es necessita per prendre una decisió quan es condueix es rep a través dels ulls, i en aquest sentit és important reforçar la sensibilització per a una vista òptima dels conductors amb l’objectiu final de reduir la sinistralitat a les carreteres.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres