La Segona Hora de RAC1, amb Candela Figueras, s’emetrà en directe des de Montblanc divendres 17 d’abril

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Divendres vinent dia 17 d’abril s’emetrà en directe, des de Montblanc, La Segona Hora de RAC1.

El programa s’instal·larà al claustre de Sant Francesc de Montblanc i s’hi habilitaran un centenar de cadires per al públic que vulgui presenciar-lo.

Tot plegat serà el dia d’inici de la Setmana Medieval, el divendres 17 d’abril. Per celebrar l’obertura d’una nova freqüència de RAC1 a la Conca de Barberà (87.6 FM), La Segona Hora es realitzarà des de la capital de la comarca d’1 a 2 del migdia, franja horària en la qual és el programa líder d’audiència a Catalunya.

Cal recordar que el programa compta amb la periodista montblanquina Candela Figueras.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres