Renovat el conveni a Montblanc per realitzar visites guiades gastronòmiques

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dilluns 13 d’abril, s’ha renovat el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Montblanc i diversos establiments de la localitat per realitzar visites guiades gastronòmiques.
Aquest conveni es revisa cada dos anys i es tracta d’unes visites gastronòmiques que s’organitzen des del 2011.
En aquesta ocasió, han estat vuit els establiments adherits al conveni, que consta d’una visita a les torres de la muralla, el pas de ronda, dues esglésies i dos establiments on es fa una degustació gastronòmica i un tast de vi de la Conca de Barberà.
Aquesta visita es fa cada dissabte, diumenge i festius a partir de les onze del matí i té una durada aproximada de dues hores.
Aquest conveni es revisa cada dos anys i es tracta d’unes visites gastronòmiques que s’organitzen des del 2011.
En aquesta ocasió, han estat vuit els establiments adherits al conveni, que consta d’una visita a les torres de la muralla, el pas de ronda, dues esglésies i dos establiments on es fa una degustació gastronòmica i un tast de vi de la Conca de Barberà.
Aquesta visita es fa cada dissabte, diumenge i festius a partir de les onze del matí i té una durada aproximada de dues hores.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
