Els Amics dels Gegants inicien els assajos per encarar la temporada 2015

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Amics dels Gegants de Montblanc varen portar a terme el passat diumenge 12 d’abril un intens assaig de ball de gegants i mulasseta amb vista a preparar aquesta temporada 2015.
En el decurs de la jornada, tant els portadors com les puntes han preparat els balls per a aquesta temporada: “La Sardana dels Veguers”, el “Galop de la Mulasseta” i el “Ball Nou”, així com també s’han assajat diverses peces del repertori de cercavila.
La primera sortida d’aquesta primavera arriba aquest diumenge 19 d’abril que els portarà fins a la capital catalana, on ballaran en dos llocs del tot emblemàtics de la Ciutat de Barcelona, a la Sagrada Família que acull la seva Trobada Gegantera; i, a la tarda, al Castell de Montjuïc dins del cicle “Festa Catalana al Castell”, organitzat per Adifolk, on els Veguers de Montblanc prendran part a l’espectacle “Prínceps, dracs i princeses”.
En el decurs de la jornada, tant els portadors com les puntes han preparat els balls per a aquesta temporada: “La Sardana dels Veguers”, el “Galop de la Mulasseta” i el “Ball Nou”, així com també s’han assajat diverses peces del repertori de cercavila.
La primera sortida d’aquesta primavera arriba aquest diumenge 19 d’abril que els portarà fins a la capital catalana, on ballaran en dos llocs del tot emblemàtics de la Ciutat de Barcelona, a la Sagrada Família que acull la seva Trobada Gegantera; i, a la tarda, al Castell de Montjuïc dins del cicle “Festa Catalana al Castell”, organitzat per Adifolk, on els Veguers de Montblanc prendran part a l’espectacle “Prínceps, dracs i princeses”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
