Els Mossos d’Esquadra detenen un home com a presumpte autor del robatori de telèfons mòbils a bars de Montblanc

Montblanc

Els fets es remunten al passat dia 6 de febrer
Els fets es remunten al passat dia 6 de febrer
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Efectius dels Mossos d’Esquadra de la Unitat d’investigació de Valls, van detenir el passat dia 13 d’abril, a Badalona, un home de 21 anys, de nacionalitat romanesa i veí de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès), com a presumpte autor de dos delictes de furt.

Els fets, tal com expliquen des del cos de seguretat dels Mossos d’Esquadra, es remunten al passat dia 6 de febrer quan un home va entrar en un bar, situat al carrer Vallvera de Montblanc, gesticulant, sense parlar i amb un paper a la mà amb paraules escrites demanant diners. Aprofitant el descuit de les persones va sostreure un telèfon mòbil que la víctima tenia damunt la barra del bar.

El mateix modus operandi va fer servir en un altre bar de la mateixa localitat on va tornar a sostreure un telèfon mòbil de gamma alta.

Arran d’una investigació policial, finalment l’home va ser localitzat i detingut a Badalona.

El detingut, que compta amb un llarg historial de furts comesos amb el mateix mètode, va passar a disposició judicial el 14 d’abril al Jutjat en funcions de guàrdia núm 1 de Badalona i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres