El fundador i primer president de l’entitat posa nom a l’edifici del Casal de Jubilats de Montblanc

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte 18 d’abril el ple medieval que va celebrar l’Ajuntament de Montblanc va aprovar per unanimitat que la seu social de l’Associació de Jubilats del municipi es denomini a partir d’ara Edifici Francesc Sigró i Escoté. Aquesta decisió s’ha pres perquè Francesc Sigró va ser el fundador i primer president de l’entitat.

Una vegada finalitzat el ple medieval, el consistori montblanquí, acompanyat de familiars i amics, van inaugurar al casal de jubilats la placa que dóna nom a l’equipament municipal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres