L’espluguí Quico Estivill, guanyador de la Vuitena Biennal d’Art de Girona

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’artista Quico Estivill (l’Espluga de Francolí, 1954 | www.quicoestivill.es) ha estat el guanyador de la vuitena edició de la Biennal convocada per la Casa de Cultura de la Diputació de Girona amb l’obra titulada Ab Intra.

El jurat, integrat per Carme Sais, directora del Bòlit, centre d’art contemporani; Rosa Gil, periodista, crítica d’art i directora de Caixafòrum Girona; Dolors Ventós, galerista; Eudald Camps, crític d’art; i l’artista Manel Bayo, també ha recomanat la compra d’obres presentades pels artistes Job Ramos i Adrià Ciurana. La Biennal té una dotació de quinze mil euros, cinc mil per a l’obra guanyadora, i deu mil més per a l’adquisició de l’obra recomanada pel jurat. Enguany, per primera  vegada en la història de la Biennal i per unanimitat del jurat, s’ha concedit una menció especial dotada amb 4.000 euros a l’obra “Ese día que fuimos” de l’artista Cristina Fontsaré (Barcelona, 1970).

A la convocatòria de la Casa de Cultura de Girona s’hi van presentar 104 artistes amb un total de 304 obres. El jurat ha seleccionat vint obres de vint artistes (inclosos Quico Estivill i Cristina Fontsaré) que formaran part de l’exposició col·lectiva que es podrà visitar a la Casa de Cultura entre els dies 24 d’abril i 30 de maig (de dimarts a dissabte, de 13 h a 21 h. Festius, tancat).

La inauguració de la vuitena Biennal d’Art de Girona tindrà lloc avui divendres 24 d’abril a dos quarts de vuit del vespre a la Casa de Cultura de Girona (plaça de l’Hospital,6).
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres