Els Mossos d’Esquadra localitzen la furgoneta robada de la Brigada Municipal

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Mossos d’Esquadra han pogut recuperar el matí d’aquest dimarts, la furgoneta de la Brigada Municipal de l’Ajuntament de l’Espluga que havia estat robada durant la matinada juntament amb quantitat diversa de material, per uns desconeguts.

El robatori s’ha efectuat al magatzem que la brigada espluguina té al costat de la piscina municipal, i a banda de la furgoneta, els lladres s’han endut gran quantitat de cablejat, màquines diverses, eines i d’altres elements per un valor aproximat de 30 mil euros.

La furgoneta s’ha trobat en un camí tocant la via de l’AVE, en direcció a Vimbodí i prop de l’Espluga mateix.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres