Pira va acollir la Fase Territorial de Tennis Taula, tot esperant ja la fase Trofeu Diputació que es jugarà a Valls

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana el Consell Esportiu de la Conca de Barberà ha realitzat la Fase Territorial de Tennis Taula a Pira com ja és habitual aquests últims anys.
Gràcies a l’excel·lent organització de l’AEE ZER Conca, uns 60 jugadors de tennis taula varen poder gaudir d’una diada de tennis taula perfecta, on la pràctica d’aquest esport cada dia fa que tots aquells que el veiem jugar ens agradi més.
Al matí, van tenir lloc les partides individuals i, a la tarda, els equips.
La propera setmana el dia 9 de maig, Valls acollirà la fase Trofeu Diputació on els millors de Tarragona i Terres de l’Ebre realitzaran diferents partides per tal de delectar els assistents amb els seus cops.
Gràcies a l’excel·lent organització de l’AEE ZER Conca, uns 60 jugadors de tennis taula varen poder gaudir d’una diada de tennis taula perfecta, on la pràctica d’aquest esport cada dia fa que tots aquells que el veiem jugar ens agradi més.
Al matí, van tenir lloc les partides individuals i, a la tarda, els equips.
La propera setmana el dia 9 de maig, Valls acollirà la fase Trofeu Diputació on els millors de Tarragona i Terres de l’Ebre realitzaran diferents partides per tal de delectar els assistents amb els seus cops.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
