En marxa, la Nit de la Pintura a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

A les set de la tarda d’aquest divendres 1 de maig es va inaugurar la Nit de la Pintura a Montblanc, que organitzen els Amics de Martínez Lozano, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Montblanc i la Diputació de Tarragona.

 

Tot i que el gruix d’actes es duen a terme aquest dissabte 2 de maig, aquests van començar a les 7 de la tarda d’ahir divendres, amb la concentració del grup a la plaça Major i la recepció posterior a l’Ajuntament, per acabar a les 10 de la nit, a la plaça Major, a on tres pintors van pintar un quadre a tres mans, mentre que d’altres, ho feien en d’altres indrets triats per ells.

 

La resta d’actes previstos per aquest dissabte són una visita al Casal Montblanquí per observar obres de l’època montblanquina de Martínez Lozano i a les 6 de la tarda, una demostració del prestigiós artista Pepe Carazo, a la plaça Major.

 

Un bon sopar amb sessió pictòrica posterior posarà el punt i final a la jornada.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres