L’Espluga acull el primer Festival Internacional de novel·la criminal en català ‘El vi fa sang’

Aquest divendres 1 de maig, es va inaugurar el primer Festival Internacional de novel·la criminal en català El vi fa sang.
La inauguració va tenir lloc al voltant de les onze del matí al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí amb la presència del seu comissari, Salvador Balcells; del coordinador general del festival, Josep Maria Rovira; del president de la DO Conca de Barberà, Carles Andreu; del director de la Fundació Carulla, Carles Duarte; de la directora de la Institució de Lletres Catalana, Laura Borràs; i de l’alcalde de l’Espluga de Francolí, David Rovira.
Tot i que la inauguració va tenir lloc ahir, des del passat dia 28 d’abril, la localitat està vivint actes relacionats amb aquest primer festival, com ara presentacions de llibres, un homenatge a tres pioners del gènere en català; tast de vins de la DO Conca de Barberà; taula rodona… i tot plegat fins demà diumenge, quan es viurà la Gala Final del Festival i l’acte de cloenda, tot plegat a la Sala Folch i Torres del Casalet
