Èxit del primer festival “El Vi fa Sang” de l’Espluga de Francolí que ja pensa en la seva continuïtat

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana l’Espluga de Francolí ha celebrat el primer Festival Internacional de Novel·la criminal en català sota el nom “El Vi fa Sang”. Aquest acabava el diumenge amb la Gala de Premis i en la que es reconeixia diversos escriptors, tant d’àmbit local, com també nacional i internacional.

Durant uns dies l’Espluga ha estat escenari i lloc de tertúlia, activitats i conferències entorn a la novel·la criminal i el vi i l’èxit d’aquesta primera edició ja fa pensar en la continuïtat del festival, de cara el 2016.

En l’acte de cloenda del festival es va fer entrega del primer Premi Nacional El Vi fa Sang a Isabel-Clara Simó. Un altre reconeixement, en aquest cas amb el primer Premi Internacional El Vi fa Sang fou per l’italià Andrea Camilleri.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres