Bon balanç de Josep Andreu de la legislatura que ara finalitza

Josep Andreu
Josep Andreu
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’alcalde de Montblanc i cap de llista d’Agrupament Catalanista de Montblanc - Acord Municipal (ACM-AM) a les eleccions municipals, Josep Andreu, ha fet balanç aquest dimarts 5 de maig, en una entrevista a Ràdio Montblanc, de la legislatura que finalitzarà aquest mes de maig.

Andreu valorava com a “molt satisfactori” el mandat dels darrers quatre anys a l’Ajuntament de Montblanc. A més, quant al govern d’unitat, l’actual alcalde montblanquí el qualificava de “molt positiu, perquè els tretze regidors hem treballat pel bé de Montblanc i hem deixat enrere baralles anteriors”.

Altres temes destacats
Convé destacar altres temes tractats a l’entrevista com, per exemple, el fet que l’alcalde anunciava que a finals de mes s’aprovarà definitivament el polígon logístic de Cimalsa. També apuntava Andreu que de cara a l’1 de juny hi ha previst que torni a obrir el bar restaurant del centre cultural de Sant Francesc.

Finalment Josep Andreu ressaltava la força del turisme a Montblanc i plantejava la voluntat d’impulsar una ruta europea de Sant Jordi amb seu a Montblanc. Aquest projecte és un dels principals del seu programa electoral que s’anirà coneixent al llarg dels propers dies.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres