Neteja de l’entorn del riu Francolí a Montblanc, aquest diumenge 10 de maig

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Organitzat des de la regidoria de medi ambient de l’Ajuntament de Montblanc, l’Associació CEN i el CHNCB, aquest diumenge dia 10 de maig s’ha organitzat a la capital de la Conca de Barberà una jornada per a netejar de deixalles l’entorn del riu Francolí.
Així, es farà la sortida a les 10 del matí al Pont Vell cap a la Sallida, a l’aiguabarreig del riu Anguera amb el Francolí. L’activitat està prevista que acabi cap a les 13 h i es demana que els participants vagin ben calçats i amb roba còmoda, aigua, esmorzar i, si cal, gorra i crema solar. Els menors d’edat, hauran d’anar acompanyats d’un adult responsable.
Així, es farà la sortida a les 10 del matí al Pont Vell cap a la Sallida, a l’aiguabarreig del riu Anguera amb el Francolí. L’activitat està prevista que acabi cap a les 13 h i es demana que els participants vagin ben calçats i amb roba còmoda, aigua, esmorzar i, si cal, gorra i crema solar. Els menors d’edat, hauran d’anar acompanyats d’un adult responsable.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
