Festa Major de Sant Sebastià a Pira, aquest dissabte 9 de maig

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Pira celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major en honor a Sant Sebastià. En aquesta celebració hi tindran una gran importància els seus Gegants, que aquest 2015 estan de celebració amb motiu del seu 30è aniversari.

Els actes doncs s’encetaran a Pira a les nou del matí, quan els Gegants de la localitat començaran a agafar tot el protagonisme amb la plantada, juntament amb les colles convidades com ara les colles de Vimbodí i Poblet; Solivella i Santa Coloma de Queralt.

Tot seguit, serà el moment de que els fidels de la localitat honorin el patró amb una missa solemne, arribant posteriorment, una animada cercavila amb els Grallers de Pira.

No faltarà tampoc un bon dinar de germanor commemoratiu dels 30 anys dels Gegants i finalment, el grup Vent de Bosc de Vimbodí i Poblet, oferirà una bona obra de teatre, que s’ha pogut veure també a Vimbodí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres