Foment vol acabar el tram El Morell - Valls i la variant de Valls de l’A-27 a finals d’any

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El secretari general d’Infraestructures del Ministeri de Foment, Manuel Niño, ha comunicat per escrit als ajuntaments de Valls i Montblanc el seu compromís d’acabar a finals del 2015 el tram entre el Morell i Valls, així com la construcció de la variant de Valls de la futura autovia A-27.
La resposta de Foment es produeix després que el proppassat dia 3 de març els alcaldes de Montblanc i Valls van sol·licitar per escrit a la ministra de Foment, Ana Pastor, reunió per tractar la problemàtica al voltant de la construcció de l’autovia A-27 en la totalitat dels seus trams.
Tot i que en el seu escrit el Ministeri de Foment es compromet a reprendre la construcció d’aquest tram, paralitzat des de fa cinc anys, continua sense donar una data d’inici de les obres ni tampoc el seu calendari d’execució. En aquest sentit, els ajuntaments de Valls i Montblanc expressen la seva preocupació per l’entrada en funcionament aquest any 2015 de l’autovia entre Tarragona i Valls “sense concretar un calendari d’obres pel tram de Montblanc ja que agreujarà encara més les dificultats de circulació, en especial de les entrades a Valls com també a les connexions, en direcció a Montblanc, per Alcover i l’estret de la Riba (C-14) i el Coll de Lilla (N-240), vies del tot insuficients per suportar d’una manera òptima i segura un increment del trànsit de vehicles i camions”.
D’altra banda, els dos consistoris demanen, com ho han fet també nombroses institucions i agents econòmics i socials de les comarques tarragonines i del conjunt del Camp de Tarragona, la necessitat de completar la construcció de l’autovia A-27 en la seva totalitat, incloent el tram entre Valls i Montblanc que preveu la construcció del túnel del Coll de Lilla.
La resposta de Foment es produeix després que el proppassat dia 3 de març els alcaldes de Montblanc i Valls van sol·licitar per escrit a la ministra de Foment, Ana Pastor, reunió per tractar la problemàtica al voltant de la construcció de l’autovia A-27 en la totalitat dels seus trams.
Tot i que en el seu escrit el Ministeri de Foment es compromet a reprendre la construcció d’aquest tram, paralitzat des de fa cinc anys, continua sense donar una data d’inici de les obres ni tampoc el seu calendari d’execució. En aquest sentit, els ajuntaments de Valls i Montblanc expressen la seva preocupació per l’entrada en funcionament aquest any 2015 de l’autovia entre Tarragona i Valls “sense concretar un calendari d’obres pel tram de Montblanc ja que agreujarà encara més les dificultats de circulació, en especial de les entrades a Valls com també a les connexions, en direcció a Montblanc, per Alcover i l’estret de la Riba (C-14) i el Coll de Lilla (N-240), vies del tot insuficients per suportar d’una manera òptima i segura un increment del trànsit de vehicles i camions”.
D’altra banda, els dos consistoris demanen, com ho han fet també nombroses institucions i agents econòmics i socials de les comarques tarragonines i del conjunt del Camp de Tarragona, la necessitat de completar la construcció de l’autovia A-27 en la seva totalitat, incloent el tram entre Valls i Montblanc que preveu la construcció del túnel del Coll de Lilla.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
