L’arquebisbe de Tarragona beneeix la creu del Muntet de Blat

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Més de cent persones van participar el passat dissabte 2 de maig en una caminada popular que tenia per objectiu beneir la creu del Muntet de Blat de Sarral.

L’arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol, va prendre part en aquesta sortida organitzada pel Grup Excursionista Sarralenc i va beneir la imponent creu de ferro que presideix el barranc del Salt i que ja ha estat visitada per centenars d’excursionistes d’ençà de la seva instal·lació, el novembre de 2014.

La jornada festiva va finalitzar amb una visita i pregària a l’emblemàtica ermita dels Sants Metges i amb un dinar de germanor a la sala recreativa municipal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres