Celebrada l’ordenació de fra Octavi Vilà al Monestir de Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat divendres 1 de maig l’arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol Balcells, ordenà de prevere a fra Octavi Vilà, durant la missa conventual al Monestir de Poblet.
La cerimònia fou concelebrada per un nombrós grup de preveres i molt participada pels fidels que acompanyaren a fra Octavi i a la seva comunitat en aquesta ocasió tan especial. Fra Octavi, nascut a Tarragona, historiador i bibliotecari, s’incorporà a la comunitat de Poblet l’any 2005 i actualment està finalitzant el seus estudis de teologia sistemàtica a la Facultat de Teologia de Catalunya.
La comunitat de Poblet està integrada en l’actualitat per vint-i-vuit professos solemnes, un novici i dos postulants. Aquest proper mes de novembre es commemorarà el setanta-cinquè aniversari de la restauració de la vida monàstica a Poblet, el vint-i-quatre de novembre de 1940 quatre monjos italians, encapçalats pel P. Giovanni Rosavini, tornaren a Poblet el seu sentit monàstic originari.
La cerimònia fou concelebrada per un nombrós grup de preveres i molt participada pels fidels que acompanyaren a fra Octavi i a la seva comunitat en aquesta ocasió tan especial. Fra Octavi, nascut a Tarragona, historiador i bibliotecari, s’incorporà a la comunitat de Poblet l’any 2005 i actualment està finalitzant el seus estudis de teologia sistemàtica a la Facultat de Teologia de Catalunya.
La comunitat de Poblet està integrada en l’actualitat per vint-i-vuit professos solemnes, un novici i dos postulants. Aquest proper mes de novembre es commemorarà el setanta-cinquè aniversari de la restauració de la vida monàstica a Poblet, el vint-i-quatre de novembre de 1940 quatre monjos italians, encapçalats pel P. Giovanni Rosavini, tornaren a Poblet el seu sentit monàstic originari.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
