Agrupament Catalanista de Montblanc s'adhereix al manifest “Els Ajuntaments per la Independència”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Agrupament Catalanista de Montblanc – Acord Municipal (ACM-AM) s'ha adherit aquesta setmana al manifest “Els Ajuntaments per la Independència”, iniciativa de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC).
Mitjançant aquesta adhesió, Agrupament Catalanista de Montblanc es compromet a proposar en el primer Ple ordinari de la propera legislatura la continuïtat de l'Ajuntament de Montblanc a l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i a seguir amb el paper actiu que té en aquests moments. La formació seguirà promovent campanyes per contribuir a que les eleccions al Parlament del dia 27 de setembre tinguin un clar sentit plebiscitari i que les guanyin les forces que incloguin en el seu programa el full de ruta cap a un Estat independent.
D’altra banda, assumeix que, en cas que les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre es configuri una majoria independentista al Parlament, es proposi al consistori montblanquí, amb l'alcalde o alcaldessa al capdavant, posar-se a disposició del govern català per tal de constituir el nou Estat.
Finalment, també s’adquireix un compromís per proposar a l’alcalde o alcaldessa que participi a l’Assemblea de Càrrecs Electes que es constituirà en el cas que les institucions espanyoles intervinguin o suprimeixin les institucions catalanes d'autogovern, i a facilitar l'elecció com a alcalde o alcaldessa el cap d'una de les llistes que incloguin aquests punts, tot promovent un govern municipal de majoria independentista.
D’aquesta manera, la formació reafirma la seva clara voluntat de treballar per aconseguir la llibertat nacional de Catalunya.
Mitjançant aquesta adhesió, Agrupament Catalanista de Montblanc es compromet a proposar en el primer Ple ordinari de la propera legislatura la continuïtat de l'Ajuntament de Montblanc a l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i a seguir amb el paper actiu que té en aquests moments. La formació seguirà promovent campanyes per contribuir a que les eleccions al Parlament del dia 27 de setembre tinguin un clar sentit plebiscitari i que les guanyin les forces que incloguin en el seu programa el full de ruta cap a un Estat independent.
D’altra banda, assumeix que, en cas que les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre es configuri una majoria independentista al Parlament, es proposi al consistori montblanquí, amb l'alcalde o alcaldessa al capdavant, posar-se a disposició del govern català per tal de constituir el nou Estat.
Finalment, també s’adquireix un compromís per proposar a l’alcalde o alcaldessa que participi a l’Assemblea de Càrrecs Electes que es constituirà en el cas que les institucions espanyoles intervinguin o suprimeixin les institucions catalanes d'autogovern, i a facilitar l'elecció com a alcalde o alcaldessa el cap d'una de les llistes que incloguin aquests punts, tot promovent un govern municipal de majoria independentista.
D’aquesta manera, la formació reafirma la seva clara voluntat de treballar per aconseguir la llibertat nacional de Catalunya.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
