Engega la campanya electoral

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les candidatures que concorren a les properes eleccions municipals del 24 de maig a la comarca de la Conca de Barberà han donat el tret de sortida a la campanya electoral, que arrencava aquest dijous a la mitjanit, amb les primeres enganxades de cartells.

Així, els pobles de la comarca s’han despertat amb els diferents cartells de cadascun dels partits polítics i els seus lemes respectius, tot demanant el vot.

Durant els propers quinze dies, els ciutadans de Montblanc i la comarca de la Conca de Barberà podran analitzar les propostes de totes les candidatures, que marcaran les línies de treball del proper govern municipal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres