Sortida de via d'un vehicle a la C-14 a la Riba que acaba bolcant

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Passat dos quarts de vuit del matí d'aquest dissabte 9 d'abril, s'ha produït un accident a la C-14 al punt quilomètric 27,8. A conseqüència de l'accident, hi ha hagut cinc ferits, però quatre d'ells han demanat la baixa voluntària un cop han arribat els Serveis d'Emergència Mèdiques.
La sortida de via d'un vehicle -Nissan Primera- ha provocat que el vehicle acabés bolcant, i provocant un pas alternatiu als vehicles fins a gairebé tres quarts de 9 del matí. En un primer moment es comptabilitzaven cinc ferits, però quan ha arribat al SEM al lloc del sinistre només ha hagut d'atendre una sola persona, que ha estat catalogada com a ferit lleu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
