El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí celebrarà el Dia Internacional dels Museus

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més, el vidre bufat i la música en directe compartiran protagonisme al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí amb motiu del Dia Internacional dels Museus.

La vetllada “En viu”, que enguany arriba a la tercera edició, se celebrarà el 16 de maig, i tindrà com a novetat destacada el fet que se celebrarà al capvespre, quan les notes musicals d’intèrprets locals i l’art del mestre vidrier Paco Ramos donaran entrada a la nit, de manera plàcida i poètica i amb una sorpresa final. Una altra novetat serà el tast de licor a la meitat de la vetllada, una iniciativa que anirà a càrrec de l’empresa local Licor del Druida.

L’activitat “En viu” s’iniciarà a dos quarts de 7 de la tarda, moment en què música i vidre es fusionaran al forn del Museu. De les 7 a dos quarts de 8 es realitzarà el tast, i tot seguit continuarà l’elaboració vidre bufat amb la música en directe, amb una demostració especial i única a la part final. El dia següent, 17 de maig, al Museu i Forn del Vidre hi haurà jornada de portes obertes.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres