Wataru Koike realitzarà una doble “performance” al Museu de la Vida Rural

L'Espluga de Francolí

Wataru Koike
Wataru Koike
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres 15 de maig, a les sis de la tarda, es viurà a l’hort del Museu una doble performance de l’artista japonès Wataru Koike.

L’acció començarà amb la finalització del quadre Chiezo, que Wataru va realitzar en la seva darrera visita al Museu. Després de donar les darreres pinzellades a aquesta pintura, que representa una personificació de la saviesa, l’artista japonès procedirà al modelatge d’una escultura en fang del mateix motiu, Chiezo, que Wataru vol fer icònic del Museu. Després del modelatge, la peça haurà de passar uns dies assecant-se i un cop sigui totalment seca Wataru procedirà a la seva pintura i posterior cuita per fer-ne una escultura ceràmica.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres